Všeobecné obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky se použijí pro:

poskytování digitálního obsahu online produktů (online kurzy, webináře, příp. jiné);
členství v online klubu;
pořádání hromadných akcí (živá setkání, víkendy, workshopy apod.);
poskytování individuálních služeb (mentoring apod.); a
prodej fyzických produktů – zboží (knihy, příp. jiné),
jejichž nabídka je uvedena na webovém rozhraní https://www.dovychovat.cz.

I. VYMEZENÍ ZÁKLADNÍCH TERMÍNŮ

Tyto termíny, které jsou dále v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním písmenem, znamenají následující:

1) POSKYTOVATEL
Dovychovat s.r.o.
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 40788
IČO: 06119743
Sídlo: Kyjevská 1937/64, Východní Předměstí, 326 00 Plzeň
E-mail: .@h..QD.6@p.w@4oo@k.@d.35p.Gy@1YpoI@..Ia@E@rRJ1Wc0aA8X@@@WT3j@D7.dmo@@ie.Ni6v.@r07Zpy.@c.FA@40@n@.h.@o.Z.@9@9v8@fz.@p4aRtIJ.9.@6@im..DIc7@aZYPz.@.X697J@

Dovychovat on-line s.r.o.
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 39669
IČO: 09420096
Sídlo: Kyjevská 1937/64, Východní Předměstí, 326 00 Plzeň
E-mail: .@h..QD.6@p.w@4oo@k.@d.35p.Gy@1YpoI@..Ia@E@rRJ1Wc0aA8X@@@WT3j@D7.dmo@@ie.Ni6v.@r07Zpy.@c.FA@40@n@.h.@o.Z.@9@9v8@fz.@p4aRtIJ.9.@6@im..DIc7@aZYPz.@.X697J@

2) UŽIVATEL
Ten, kdo s Poskytovatelem uzavře ohledně Produktu nebo Služby Smlouvu.

3) SPOTŘEBITEL
Uživatel, který je fyzickou osobou a při uzavírání Smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Pokud Uživatel v objednávkovém formuláři uvede své IČO, má se za to, že Smlouvu neuzavírá jako Spotřebitel.

4) SMLOUVA
Smlouva o poskytování Digitálního obsahu, smlouva o členství v online klubu, kupní smlouva nebo smlouva o poskytování Služeb, která je uzavírána mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Obsahem Smlouvy je povinnost Poskytovatele dodat Uživateli Produkt nebo Službu a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli stanovenou Cenu. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách rozlišeno, o jaký z těchto typů smluv se jedná, vztahuje se dané ustanovení na každý z těchto typů smluv. Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto obchodní podmínky, nebo, jedná-li se o individuální Služby, individuální komunikace mezi smluvními stranami a tyto obchodní podmínky. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a Uživateli není přístupná.

5) PRODUKT
Online kurz, webinář nebo jiný Produkt s Digitálním obsahem, online klub nebo Zboží, které je předmětem Smlouvy. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách rozlišeno, zda se jedná o Produkt s Digitálním obsahem nebo o Zboží, rozumí se tím jakýkoli Produkt.

6) DIGITÁLNÍ OBSAH
Obsah online Produktu, tedy živý nebo předpřipravený mentoringový program, online kurz, online lekce, pracovní sešit, pracovní listy či jiné elektronické materiály, předpřipravený webinář a další.

7) ZBOŽÍ
Hmotná movitá věc (fyzický Produkt), která je předmětem Smlouvy (např. kniha).

8) SLUŽBA
Mentoring či jiná individuální služba, hromadná akce naživo (jednodenní setkání, víkendový pobyt, workshop, konference aj.) nebo online kurz či webinář, který není předpřipravený, ale probíhá v reálném čase. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách uvedeno jinak (např. že se dané ustanovení vztahuje jen na Produkty s Digitálním obsahem), to, co se uvádí o Produktech, platí obdobně i pro Služby.

9) OBJEDNÁVKA
Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje návrh Uživatele na uzavření Smlouvy.

10) CENA
Konečná cena (včetně všech případných daní, poplatků a nákladů) za Produkt uvedená v Objednávce nebo, jde-li o členství v online klubu, cena za jedno období členství uvedená v Objednávce. Platí se v korunách českých nebo v eurech.

11) WEBOVÉ ROZHRANÍ nebo WEB
Webové rozhraní umístěné na webových stránkách dostupných na internetové adrese https://www.dovychovat.cz.

12) OBČANSKÝ ZÁKONÍK
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

II. ODPOVĚDNOST

1) Uživatel bere na vědomí, že všechny Produkty užívá na vlastní riziko a že závisí pouze na něm, jakým způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Poskytovatel neodpovídá za výsledky, které Uživatel v souvislosti s užíváním Produktu zaznamená, ani nenese odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Produkty nenahrazují zdravotní, psychologickou ani psychoterapeutickou péči.

2) Uživatel je povinen před uzavřením Smlouvy, případně na začátku spolupráce, Poskytovatele informovat o svých zdravotních či psychických potížích. Před objednáním Produktu či Služby je Uživatel povinen poradit se se svým ošetřujícím lékařem i případným psychologem, psychoterapeutem či párovým terapeutem a Produkt/Službu objednat jen v případě, že je pro jeho zdravotní stav a situaci vhodný. Rovněž by měl Uživatel konzultovat se svým lékařem, psychologem, psychoterapeutem či párovým terapeutem jakékoli změny svého zdravotního či psychického stavu nebo partnerské situace, k nimž dojde v průběhu užívání Produktu/Služby a Produkt/Službu dále využívat jen s jejich souhlasem.

III. INFORMACE NA WEBU

1) U Produktů je na Webu uveden jejich popis, co zahrnují, jaká je jejich cena apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se tak nepoužije.

2) Na Webu mohou být uvedeny také recenze (bývalých) klientů Poskytovatele. Všechny tyto recenze jsou ověřené. Poskytovatel průběžně sbírá zpětné vazby od svých klientů a vybrané reference zveřejňuje. Recenze na platformách třetích stran Poskytovatel neověřuje.

IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

1) Uživatel objednává Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře. Objednávka obsahuje základní informace k Produktu a jeho celkovou Cenu.

2) Před odesláním objednávkového formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Poskytovatel se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce a nenese odpovědnost za chybné či neúplné údaje a případnou související škodu. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy.

3) Přijetí Objednávky Poskytovatel Uživateli potvrdí zasláním e-mailu na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Objednávky a tyto obchodní podmínky. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu je Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření. Smlouvu lze uzavřít i za individuálně sjednaných podmínek; odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

4) Náklady, které Uživateli vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od běžné sazby. Učiněním Objednávky Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.

 
V. PLATEBNÍ PODMÍNKY

CENA PRODUKTŮ

1) Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů, případně způsob jejich určení. Ceny Produktů může Poskytovatel měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je aktuální v okamžiku uzavření Smlouvy. Aktuální cena Produktu uvedená na Webu může být Uživateli navýšena pouze v případě platby Ceny formou splátek (viz níže). Případné slevy z ceny Produktů nelze vzájemně kombinovat. Na Webu jsou uvedeny také informace o nákladech na dodání Zboží. Konečná Cena (včetně všech případných daní, poplatků a nákladů) je uvedena v souhrnu objednávky.

2) Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, není Poskytovatel povinen Uživateli za takovou zjevně chybnou cenu Produkt zpřístupnit a má v takovém případě právo odstoupit od Smlouvy.

ZPŮSOB PLATBY

3) Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:

a) bankovním převodem na účet,
b) online prostřednictvím platební brány.

4) V případě bankovního převodu na účet obdrží Uživatel platební údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky.

5) Platba online je napojena na platební brány Stripe nebo ThePay a jedná se o zabezpečenou platební metodu, kdy žádné údaje, které při platbě Uživatel zadá, nejsou Poskytovateli předávány.

6) Na Webu mohou být uvedeny nebo mezi Poskytovatelem a Uživatelem výslovně dohodnuty případné jiné způsoby platby.

SPLATNOST CENY

7) V případě bankovního převodu na účet je Cena (příp. první splátka Ceny) splatná v termínu uvedeném v pokynech k platbě obsažených v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky (případné další splátky Ceny jsou pak splatné v předem uvedené periodě). Cena (nebo splátka) je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatele.

8) V případě platby prostřednictvím platební brány je Cena (příp. první splátka Ceny) splatná bezprostředně po uzavření Smlouvy. Ceny za další období členství v online klubu (příp. další splátky Ceny) jsou pak splatné v předem uvedené periodě. Cena (nebo splátka) je v takovém případě zaplacena v okamžiku provedení platby.

9) Po přijetí platby Poskytovatel vystaví a na e-mail Uživatele zašle příslušnou fakturu. Uživatel souhlasí s vystavením a zasláním faktury v elektronické podobě.

PLATBA VE SPLÁTKÁCH

10) Je-li tato možnost na Webu u konkrétního Produktu uvedena, může Uživatel zvolit platbu Ceny formou splátek. V takovém případě může dojít k navýšení aktuální ceny Produktu uvedené na Webu, a to o částku nepřevyšující přímé náklady, které Poskytovateli v souvislosti s tímto způsobem platby vzniknou. Celková konečná Cena bude uvedena v souhrnu objednávky před jejím odesláním. V případě platby Ceny na splátky se Objednávkou Uživatel zavazuje zaplatit všechny splátky.

11) V případě prodlení s úhradou některé splátky je Poskytovatel oprávněn Uživateli Produkt znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím není dotčena povinnost Uživatele zaplatit všechny splátky. Rovněž je Poskytovatel v takovém případě oprávněn Uživateli oznámením zaslaným na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce celou nezaplacenou část Ceny okamžitě zesplatnit a ke dni uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou. Poskytovatel je v takovém případě rovněž oprávněn od Smlouvy odstoupit, a to oznámením zaslaným Uživateli na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Odstoupením od Smlouvy nevzniká Poskytovateli povinnost vrátit Uživateli splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.

AUTOMATICKÉ OPAKOVANÉ PLATBY

12) Pro platbu Ceny ve splátkách a Ceny za členství v online klubu mohou být využívány automatické opakované platby kartou. V takovém případě bude příslušná splátka či Cena za jedno období členství v online klubu v předem jasně uvedené výši a periodě (počínaje datem Objednávky) automaticky strhnuta z platební karty, jejíž údaje Uživatel zadal při platbě. Na blížící se strhnutí další platby bude Uživatel e-mailem předem upozorněn a po každé platbě obdrží e-mailem příslušnou fakturu. S automatickým strháváním částek vyslovuje Uživatel souhlas při objednávání Produktu.

13) V případě platby Ceny ve splátkách, kdy je Cena za Produkt stanovena pevnou částkou a splátkami je pouze postupně hrazena, probíhá tuto automatické strhávání z platební karty až do úplného zaplacení celé Ceny (tedy všech splátek) a opakované platby nelze předčasně ukončit. Pokud by přesto došlo k tomu, že příslušná splátka nebude v daném termínu strhnuta, je Uživatel povinen neprodleně tuto splátku zaplatit jiným způsobem (zejm. bankovním převodem na účet Poskytovatele). Na druhou stranu opakované platby za členství v online klubu zrušit lze, a to tím, že Uživatel své členství v online klubu ukončí v souladu s následujícím odstavcem.

14) Ukončit členství v online klubu je možné výhradně oznámením této skutečnosti na e-mailovou adresu Poskytovatele uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách. Toto oznámení musí obsahovat jméno a příjmení Uživatele a jeho e-mailovou adresu, která byla uvedena v Objednávce. Ke zrušení opakovaných plateb dojde nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení tohoto oznámení na e-mail Poskytovatele (pokud by v této době došlo ke strhnutí další platby, prodlužuje se doba členství o další období). Vždy 7 dnů před automatickým strhnutím další platby bude Uživateli e-mailem oznámeno, že se blíží další strhnutí platby, a toto oznámení bude obsahovat také informaci, jak Uživatel může členství v klubu, a tím i opakované platby, ukončit.

15) Členem online klubu Uživatel přestává být dnem následujícím po skončení období, na které byla Cena za členství zaplacena. Tímto dnem bude Uživateli veškerý Digitální obsah, který je součástí klubu, znepřístupněn a Uživatel přestane užívat všech výsad a výhod, které mu členství v online klubu přinášelo.

16) Poskytovatel je oprávněn Smlouvu o členství v online klubu vypovědět oznámením zaslaným na e-mailovou adresu Uživatele. Výpovědní doba činí 3 měsíce a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi Uživateli.

VI. DODÁNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

ZPŮSOB DODÁNÍ

1) Produkt s Digitálním obsahem bude Uživateli dodán tím, že mu bude poslán na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce v textu či příloze e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné Digitální obsah stáhnout nebo otevřít, nebo na tuto elektronickou adresu budou Uživateli zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu do členské sekce na Webu, kde bude Digitální obsah sdílen.

2) Zasláním tohoto e-mailu je povinnost Poskytovatele dodat Digitální obsah splněna, bez ohledu na to, kdy Uživatel začne Digitální obsah využívat (např. kdy se do členské sekce přihlásí).

3) Pokud je na Webu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob dodání, bude Uživateli Digitální obsah dodán tímto jiným způsobem.

ČAS DODÁNÍ A DOBA PŘÍSTUPU

4) K dodání Digitálního obsahu dojde až po úplném zaplacení Ceny, a v případě rozložení platby na splátky až po zaplacení první splátky.

5) V případě platby Ceny bankovním převodem na účet bude Digitální obsah dodán do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na bankovní účet Poskytovatele. V případě platby prostřednictvím platební brány bude Uživateli Digitální obsah dodán obratem po provedení platby.

6) Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den zpřístupnění. V takovém případě bude Uživateli Digitální obsah dodán v takto předem oznámený den.

7) Na Webu může být u Produktu uvedeno, že bude Uživateli dodáván postupně, po částech. V takovém případě první část (modul) bude Uživateli dodána v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně tak, jak je uvedeno na Webu.

8) Doba, po kterou bude mít Uživatel k Digitálnímu obsahu přístup, se u jednotlivých Produktů může lišit. Vždy platí, že Uživatel bude mít k vybranému Produktu přístup po dobu, která je u tohoto Produktu uvedena na Webu (tato doba přitom začíná běžet dnem dodání Digitálního obsahu). Chybí-li na Webu taková informace, pak bude mít Uživatel k tomuto Produktu časově neomezený přístup.

POTŘEBNÉ TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ

9) Digitální obsah Produktů vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující přehrávání video a audio souborů, otevření dokumentů ve formátu docx, pdf a obdobném, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení, funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy, a případné další vybavení uvedené na Webu (digitální prostředí). Za propojení Digitálního obsahu Produktu s digitálním prostředím Uživatele nese odpovědnost Uživatel.

DALŠÍ PODMÍNKY

10) Pokud je součástí Produktu s Digitálním obsahem osobní podpora Poskytovatele (online poradny, živá vysílání, podpora v uzavřené facebookové skupině apod.), je to na Webu u tohoto Produktu uvedeno; v opačném případě osobní podpora součástí Produktu není.

11) Pokud osobní podpora součástí Produktu je, vyhrazuje si Poskytovatel právo provést změny předem oznámeného termínu konání, programu, lektorů apod., a to v případě vzniku neočekávané události. Všechny případné změny budou Uživateli neprodleně oznámeny. Z důvodu těchto změn nemá Uživatel právo odstoupit od Smlouvy.

12) Pro Produkty s Digitálním obsahem se uplatní storno podmínky (garance) uvedené v popisu daného Produktu na Webu. Uživatel tak může ve lhůtě uvedené na Webu kontaktovat Poskytovatele a požádat o vrácení peněz. Jsou-li splněny stanovené podmínky této garance, vrátí Poskytovatel Uživateli zaplacenou Cenu na účet Uživatele, ze kterého byla Cena zaplacena, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak.

13) Nevyužije-li Uživatel z jakéhokoli důvodu některou součást Produktu (tedy např. nezúčastní-li se online poradny, živého vysílání, nezhlédne-li veškerý Digitální obsah, který je součástí kurzu apod.), náhrada za tuto nevyužitou součást Uživateli nepřísluší.

VII. DODÁNÍ ZBOŽÍ

ZPŮSOB A DOBA DODÁNÍ ZBOŽÍ

1) Nabízené způsoby dodání Zboží jsou uvedeny na Webu. Zboží bude Uživateli (kupujícímu) dodáno na adresu, kterou uvedl v Objednávce, nebo prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny určenou v Objednávce.

2) Výše nákladů na dodání Zboží vychází z aktuálních sazebníků přepravců, přičemž aktuální ceny za dopravu jsou uvedeny na Webu. Je-li způsob doručení dohodnut na základě zvláštního požadavku Uživatele, nese Uživatel riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem doručení.

3) Zboží bude Uživateli odesláno až po zaplacení Ceny (včetně nákladů na dopravu). Nedohodnou-li se smluvní strany jinak, bude Zboží Uživateli doručeno nejpozději do 30 dnů od uzavření Smlouvy. Jedná se o dobu nejzazší, obvykle je Zboží doručováno dříve.

4) Pokud Uživatel při objednávání Zboží zvolil dodání Zboží na výdejní místo, může být zvolené výdejní místo změněno za jiné, nejbližší možné výdejní místo, a to zejména v případě, že zvolené výdejní místo je v danou chvíli zavřené nebo má plnou kapacitu. Dodáním Zboží na toto jiné výdejní místo je dodávka splněna.

5) Zboží je doručováno jen v rámci území České republiky a Slovenské republiky. Po dohodě s Poskytovatelem je možné doručit Zboží i do jiných států.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

6) Uživatel je povinen dodané Zboží převzít (vyjma případu, kdy by došlo k neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky – viz níže). V případě, že je z důvodů na straně Uživatele nutno Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce, je Uživatel povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů zašle Poskytovatel Uživateli na jeho e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce a tyto náklady jsou splatné do 14 dnů ode dne doručení tohoto e-mailu. Pokud Uživateli vznikne pohledávka na vrácení zaplacené Ceny (z důvodu odstoupení od smlouvy), je Poskytovatel oprávněn tyto náklady proti této pohledávce Uživatele jednostranně započíst.

7) V případě, že Uživatel poruší svoji povinnost Zboží ve stanoveném termínu převzít, má se za to, že odstoupil od Smlouvy, a má povinnost uhradit Poskytovateli náklady spojené s vrácením Zboží a rovněž případně vzniklou škodu. Pohledávku na zaplacení nákladů spojených s vrácením Zboží a případné náhrady škody je Poskytovatel oprávněn jednostranně započíst proti případné pohledávce Uživatele na vrácení Ceny.

8) Při převzetí Zboží od přepravce je Uživateli doporučeno zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a jakékoli porušení obalu ihned oznámit přepravci a Poskytovateli. Pokud při převzetí zásilky nevznese Uživatel vůči přepravci písemnou výhradu, má se za to, že Zboží bylo doručeno v neporušeném obalu. Pokud je obal porušen způsobem, který svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Uživatel povinen Zboží od dopravce převzít.

9) Uživatel nabývá vlastnické právo ke Zboží zaplacením Ceny a převzetím Zboží. Nebezpečí škody na Zboží, tedy odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu Zboží, přechází na Uživatele okamžikem převzetí Zboží nebo okamžikem, kdy měl povinnost Zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou tak neučinil.

VIII. POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

DRUHY POSKYTOVANÝCH SLUŽEB

1) Služby mohou být poskytovány online či naživo, a to buď individuálně (např. mentoring či jiná individuální služba), nebo hromadně (víkendový pobyt, jednodenní setkání, mentoringový program, workshop, konference aj., či online kurz nebo webinář probíhající v reálném čase).

OBJEDNÁNÍ A DODÁNÍ SLUŽEB

2) Jedná-li se o individuální Službu, může být na Webu uvedeno, že zájemce o danou Službu nejprve vyplní nezávaznou přihlášku, případně proběhne nezávazná úvodní konzultace mezi zájemcem a Poskytovatelem, a následně se obě strany rozhodnou, zda budou spolupracovat. V takovém případě je Smlouva uzavřena v okamžiku, kdy se Poskytovatel s Uživatelem dohodnou na spolupráci a jejích podmínkách. Jakékoli následné změny Smlouvy jsou možné jen na základě vzájemné dohody Poskytovatele a Uživatele.

3) Služby jsou dodávány způsobem uvedeným v popisu služby na Webu, případně dohodnutým individuálně. Služby, které jsou dodávány online (konzultace, individuální či skupinová setkání, poradny,  apod.), probíhají např. s využitím platformy Facebook či jiným způsobem. Služby dodávané naživo (jednodenní setkání, víkendové pobyty, workshopy aj.) jsou poskytovány v místě a termínu uvedeném v popisu dané Služby na Webu, případně stanoveným Poskytovatelem. Místo akce naživo může být na Webu uvedeno jen rámcově s tím, že konkrétní místo bude Uživateli oznámeno po zaplacené Ceny dané akce. Náklady na dopravu do a z místa poskytnutí Služby nese Uživatel.

4) Služby mohou být poskytovány třetí kvalifikovanou osobou, kterou Poskytovatel k poskytování Služeb zmocnil. Za plnění povinností vyplývajících ze Smlouvy je i v takovém případě Uživateli odpovědný Poskytovatel.

5) Poskytovatel obvykle požaduje zaplacení celé nebo části Ceny před poskytnutím Služby. Pokud nedojde k zaplacení do termínu, v němž má být Služba poskytnuta, je Poskytovatel oprávněn po Uživateli požadovat náhradu případně vzniklé škody.

HROMADNÉ AKCE NAŽIVO

6) Nemůže-li se Uživatel z důležitých důvodů zúčastnit zakoupené akce naživo, může své místo nabídnout někomu jinému. Jakékoli náklady spojené s touto změnou nese Uživatel.

7) Uživatel dále může před zahájením dané akce svou účast zrušit, a to oznámením této skutečnosti na e-mailovou adresu Poskytovatele uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách. Oznámí-li Uživatel zrušení účasti nejpozději 15. den přede dnem zahájení dané akce, vrátí Poskytovatel Uživateli zaplacenou Cenu, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak. Oznámí-li Uživatel zrušení účasti v období 14. až 8. den přede dnem zahájení dané akce, vrátí Poskytovatel Uživateli 50% ze zaplacené Ceny, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak. V případě pozdějšího zrušení účasti se Cena nevrací. Jsou-li v popisu dané akce na Webu uvedeny odlišné storno podmínky, uplatní se pro danou akci storno podmínky uvedené na Webu.

8) Uživatel, případně náhradník, který se akce zúčastní v souladu s odstavcem 6 tohoto článku, je povinen se na výzvu Poskytovatele prokázat platnou vstupenkou (QR kódem) či potvrzením o zaplacení Ceny dané akce.

9) Veškeré náklady spojené s hromadnou akcí naživo (na cestu, stravu, ubytování atd.) nese Uživatel, není-li v popisu dané akce na Webu uvedeno jinak.

VÝHRADA ZMĚN

10) Poskytovatel si vyhrazuje právo provést změny Služby (např. místa či termínu konání, programu, lektorů apod.) v případě vzniku neočekávané události, která Poskytovateli brání v poskytnutí Služby za původně oznámených podmínek. Všechny případné změny budou Uživateli neprodleně oznámeny. Pokud by se jednalo o nepodstatnou změnu (tedy takovou změnu, která zásadně neovlivní podstatu Služby, např. změna místa, kdy nové místo bude v blízkosti původního místa), nemá Uživatel právo odstoupit od Smlouvy. V případě podstatné změny (zejm. změna termínu) může Uživatel od Smlouvy odstoupit, a to e-mailem zaslaným Poskytovateli do 3 dnů od oznámení takové změny. Zaplacená Cena bude v takovém případě Uživateli vrácena do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy.

11) Poskytovatel si vyhrazuje právo v případě neočekávané události (např. zvýšení cen energií nebo jiných služeb od dodavatelů) provést jednostranné zvýšení Ceny Služby. O této skutečnosti bude Uživatele neprodleně informovat e-mailem a současně ho vyzve k úhradě doplatku ve stanovené lhůtě. Nebude-li v této lhůtě doplatek zaplacen, bude mít Poskytovatel za to, že Uživatel od Smlouvy odstoupil a původní Cena, kterou už dříve zaplatil, mu bude do 14 dnů vrácena.

12) Cena za nevyužité a v souladu s předchozími ustanoveními nezrušené Služby se Uživateli nevrací.

IX. AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST

1) Veškerý obsah na Webu a veškeré Produkty jsou autorským dílem. Poskytovatel Produkt zpřístupňuje Uživateli pro jeho vlastní potřebu. Produkt (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele sdílet, kopírovat, šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám.

2) Uživatel má povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu v členské sekci na Webu, jakož i ohledně jiných údajů nezbytných k přístupu k Digitálnímu obsahu Produktů.

3) V případě, že Uživatel autorská práva nebo povinnost mlčenlivosti poruší, je Poskytovatel oprávněn Uživateli znepřístupnit Digitální obsah Produktu a požadovat náhradu škody, která mu v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.

X. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM

1) Nejedná-li se o případ uvedený v následujícím odstavci, má Uživatel, který je Spotřebitelem, dle § 1829 Občanského zákoníku právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta počíná běžet, jedná-li se o Produkt s Digitálním obsahem nebo o poskytnutí Služby, ode dne uzavření Smlouvy, a jedná-li se o Zboží, ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezme Zboží (nebo poslední část dodávky, nebo první dodávku Zboží, je-li ve Smlouvě sjednána pravidelná dodávky Zboží po ujednanou dobu).

2) Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího odstavce Spotřebitel v souladu s § 1837 Občanského zákoníku nemá zejména v případě Smlouvy o:

a) dodání Digitálního obsahu poté, co bylo se souhlasem Spotřebitele započato s plněním před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy;
b) dodávce Zboží

i. vyrobeného nebo upraveného „na míru“;
ii. zvukové nebo obrazové nahrávky v zapečetěném obalu, který byl porušen;
iii. novin, periodik nebo časopisů (nejde-li o předplatné);

c) využití volného času, pokud má být podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období (např. setkání, pobyty, workshopy, konference);
d) poskytování individuálních Služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty a k započetí plnění došlo se souhlasem Spotřebitele před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy (pokud tyto Služby nebyly poskytnuty v plném rozsahu, ale jen částečně, může sice Spotřebitel od Smlouvy odstoupit, ale je v takovém případě povinen zaplatit Poskytovateli částku za plnění, které bylo před odstoupením od Smlouvy poskytnuto – pokud Cena za Služby byla už zaplacena, vrátí Poskytovatel Spotřebiteli pouze částku za neposkytnuté Služby).

3) Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Spotřebitel oznámení o odstoupení odešle Poskytovateli nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena, resp. Zboží převzato.

4) Pro odstoupení může Spotřebitel využít formulář uvedený pod těmito obchodními podmínkami. Odstoupit od Smlouvy může Spotřebitel zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z kontaktních adres Poskytovatele uvedených výše, případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které Spotřebitel vůči Poskytovateli učiní.

5) V případě odstoupení od Smlouvy bude Spotřebiteli Digitální obsah okamžitě znepřístupněn.

6) Zakoupené Zboží, včetně případného dárku, má Spotřebitel povinnost zaslat nebo předat Poskytovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy (nikoli na dobírku, Zboží zaslané na dobírku nemá Poskytovatel povinnost převzít). Náklady spojené s vrácením Zboží nese ze zákona Spotřebitel, a to i v případě, že Zboží nemůže být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou.

7) Zaplacená Cena bude Spotřebiteli vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena vrácena jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel bude souhlasit a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

8) Poskytovatel však není povinen zaplacenou Cenu Spotřebiteli vrátit dříve, než mu Spotřebitel Zboží předá nebo prokáže jeho odeslání. Jestliže Spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání Zboží, který Poskytovatel nabízí, je Poskytovatel povinen vrátit Spotřebiteli náklady na dodání Zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání.

9) Spotřebitel odpovídá Poskytovateli za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží (tedy způsobem, jakým by se se Zbožím seznamoval v kamenné prodejně). Pohledávku na náhradu škody vzniklé na Zboží je Poskytovatel oprávněn jednostranně započíst proti pohledávce Spotřebitele na vrácení Ceny.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY OBECNĚ

10) Uživatel i Poskytovatel můžou od Smlouvy odstoupit dále v případech stanovených zákonem nebo Smlouvou, zejm. v případě podstatného porušení povinností druhé smluvní strany. Poskytovatel může od Smlouvy odstoupit zejména tehdy, pokud by Uživatel zamlčel podstatné skutečnosti o svém zdravotním či psychickém stavu nebo jejich změnách, k nimž došlo v průběhu užívání Produktu/Služby, dále pokud by došlo k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, porušení autorských práv nebo povinnosti mlčenlivosti. V případě odstoupení od Smlouvy je Poskytovatel oprávněn Digitální obsah Produktu Uživateli okamžitě znepřístupnit a veškeré Služby mu přestat poskytovat. Rovněž je oprávněn požadovat náhradu škody.

11) Pokud by Uživatel narušoval průběh či atmosféru hromadné akce, online kurzu či online klubu nevhodným chováním (např. chování v rozporu s dobrými mravy, opakované vyrušování, hrubé vyjadřování, urážení ostatních, porušování pravidel skupiny aj.) nebo Produkt užíval jinak nevhodným způsobem, je Poskytovatel (resp. lektor) oprávněn Uživatele ze všech skupin, jejichž je členem, vyloučit a jeho členství v programech Poskytovatele ukončit, a to bez náhrady. Uživatel tedy v takovém případě nemá nárok na vrácení zaplacené Ceny, ani její části.

12) Poskytovatel má právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity nebo naplnění maximální kapacity přihlášených účastníků, vyprodání zásob či nedostupnosti Zboží nebo z jiných vážných důvodů. Nedošlo-li ještě ze strany Poskytovatele k plnění, bude Uživateli zaplacená Cena vrácena do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nebude-li výslovně dohodnuto jinak. Pokud by Poskytovatel do okamžiku odstoupení od Smlouvy plnil částečně, vrátí Uživateli zaplacenou Cenu poníženou o částku odpovídající již uskutečněnému plnění.

13) Pokud by ze strany Uživatele nedošlo k úhradě Ceny (při platbě na splátky k úhradě první splátky) ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.

14) Pokud Uživatel společně s Produktem dostane dárek – bonus a následně dojde k odstoupení od Smlouvy, je Poskytovatel oprávněn Uživateli přístup k bonusu zrušit nebo je Uživatel povinen Poskytovateli bonus vrátit. Uvedené platí v případě, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak.

XI. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE

1) Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými a účinnými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925, dále (jedná-li se o Zboží) § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174a, a (jedná-li se o Digitální obsah) § 2389a až 2389s Občanského zákoníku.

2) Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel u Poskytovatele uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.

3) Reklamaci nelze uplatnit jen z toho důvodu, že Produkt nesplnil subjektivní očekávání Uživatele, ale musí se jednat o vadu.

VADY DIGITÁLNÍHO OBSAHU NEBO ZBOŽÍ

4) Po zpřístupnění Produktu je Uživateli doporučeno, aby si co nejdříve zkontroloval funkčnost a dostupnost jeho Digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, aby kontaktoval Poskytovatele za účelem provedení nápravy. Může se stát, že je Digitální obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být aktualizován bez předchozího upozornění.

5) Poskytovatel odpovídá Uživateli, že Produkt při převzetí nemá vady a u Digitálního obsahu, že je bez vad také po celou dobu trvání Smlouvy. V případě Digitálního obsahu s časově neomezeným přístupem odpovídá Poskytovatel za vady, které měl Digitální obsah při dodání. Je-li Uživatel Spotřebitelem a vada Produktu se projeví v průběhu 1 roku od dodání, má se za to, že byl Produktu vadný již při dodání (u Zboží ledaže to povaha Zboží nebo vady vylučuje). Tato doba neběží po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže Produkt užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Není-li Uživatel Spotřebitelem, je jeho povinností prokázat, že byl Produkt vadný při dodání.

6) Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu zejména odpovídá, že Produkt:

a) odpovídá ujednaným vlastnostem;
b) je vhodný k dohodnutému účelu; a
c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití.

7) Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu dále odpovídá, že vedle ujednaných vlastností Produkt:

a) je vhodný k účelu, k němuž se Produkt tohoto druhu obvykle používá;
b) svými vlastnostmi či výkonnostními parametry odpovídá obvyklým vlastnostem Produktů téhož druhu, které může Uživatel rozumně očekávat;
c) je poskytován s příslušenstvím a s pokyny k použití, které může Uživatel rozumně očekávat; a
d) odpovídá vzorku nebo předloze, zkušební verzi nebo náhledu, které Poskytovatel zpřístupnil před uzavřením Smlouvy.

8) Předchozí odstavec se nepoužije v případě, že Poskytovatel Uživatele před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Produktu liší a Uživatel s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasil.

9) Týká-li se Smlouva Produktu s Digitálním obsahem, může Uživatel vytknout vadu, která se projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy. V případě Digitálního obsahu s časově neomezeným přístupem může Uživatel, který je Spotřebitelem, vytknout vadu, která se projeví v době 2 let od dodání. Uživatel, který není Spotřebitelem, může vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit.

10) Týká-li se Smlouva Zboží, může Uživatel Poskytovateli vytknout vadu, která se na Zboží projeví v době 2 let od převzetí, u použitého Zboží v době 1 roku od převzetí. Tato doba neběží po dobu, po kterou Uživatel nemůže Zboží užívat, vytkl-li vadu oprávněně. Uživatel, který není Spotřebitelem, je povinen vytknout vadu Zboží bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit.

11) Má-li Produkt vadu, může Uživatel požadovat její odstranění (u Zboží může podle své volby požadovat dodání nového kusu Zboží bez vady nebo opravu Zboží), ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné.

12) Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Uživateli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který ho Uživatel požadoval. K odstranění vady na Zboží převezme Poskytovatel Zboží na vlastní náklady. Nepřevezme-li Uživatel Zboží v přiměřené době poté, co jej Poskytovatel vyrozuměl o možnosti Zboží po odstranění vady převzít, je povinen uhradit Poskytovateli úplatu za uskladnění.

13) Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud

a) Poskytovatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil či je zjevné, že ji neodstraní;
b) se vada projeví opakovaně; nebo
c) je vada podstatným porušením Smlouvy.

14) Uživatel však nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Produktu nevýznamná.

15) Uživatel, který je Spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy také tehdy, pokud by Poskytovatel byl v prodlení s dodáním Produktu a svou povinnost by nesplnil ani bez zbytečného odkladu poté, co byl Uživatelem vyzván k plnění, nebo v dodatečné výslovně dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jen tehdy, odmítl-li Poskytovatel Produkt dodat nebo je zjevné, že ho nedodá, anebo vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Cena bude Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu po odstoupení od Smlouvy.

16) Týká-li se Smlouva Zboží, práva z vadného plnění Uživateli nenáleží, pokud sám vadu Zboží způsobil, ani pokud vadu musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření Smlouvy. Vadou Zboží není opotřebení způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

17) Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením Digitálního obsahu Produktu. Poskytovatel neodpovídá ani za nedostupnost nebo jiné vady Digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí Uživatele. Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou povinnost poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, pokud vadu Produktu prokáže.

VADY SLUŽEB

18) Poskytovatel odpovídá za dodání Služby v rozsahu, podobě a kvalitě, která byla sjednána s Uživatelem či která byla popsána na Webu, anebo která je pro tento druh služeb obvyklá. Poskytovatel je povinen poskytnout Službu ve střední jakosti, nedohodl-li se s Uživatelem na jiné jakosti.

19) Vadu Služby musí Uživatel Poskytovateli vytknout (reklamovat) bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit, nejpozději do 6 měsíců od převzetí Služby.

20) Má-li Služba vadu, může Uživatel požadovat její odstranění nebo přiměřenou slevu z Ceny. Nelze-li vadu odstranit nebo ji Poskytovatel včas neodstraní, může Uživatel požadovat přiměřenou slevu z Ceny nebo od Smlouvy odstoupit.

XII. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

1) Má-li Uživatel k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele nějakou stížnost, může Poskytovatele kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.

2) Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatele vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, příslušný živnostenský úřad a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů). Na tyto orgány se lze s případnou stížností obrátit. 

3) Případný spor mezi Poskytovatelem a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je Uživatel Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním a Poskytovatelem spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce, IČO: 00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  https://ec.europa.eu/consumers/odr.

XIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1) Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají. Smlouva o členství v online klubu je uzavírána na dobu neurčitou.

2) Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem. Tím nejsou dotčena práva Spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

3) Zásady zpracování osobních údajů jsou obsaženy v samostatném dokumentu, který je zveřejněn na Webu.

4) V případě vyšší moci nenese Poskytovatel odpovědnost za škodu vzniklou v souvislosti s případem vyšší moci, a trvá-li stav vyšší moci déle než 10 dnů, je Poskytovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy.

5) Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení obchodních podmínek nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.

6) Tyto obchodní podmínky je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit, přičemž pro Uživatele platí text obchodních podmínek účinný k datu uzavření Smlouvy. Aktuální znění obchodních podmínek je zveřejněno na Webu.

7) Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 18. 11. 2024.

Formulář pro odstoupení od smlouvy (PDF)

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy o poskytování služeb uzavřené prostřednictvím on-line platformy Dovychovat s.r.o. umístěné na webovém rozhraní www.dovychovat.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi naší společností Dovychovat s.r.o., se sídlem Kyjevská 1934/64, 326 00 Plzeň, IČ: 06119743 zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 40788  Adresa pro doručování: Dovychovat s.r.o., Kyjevská 1934/64, 326 00 Plzeň, telefonní číslo: +420 604 448 041, kontaktní e-mail: .@h..QD.6@p.w@4oo@k.@d.35p.Gy@1YpoI@..Ia@E@rRJ1Wc0aA8X@@@WT3j@D7.dmo@@ie.Ni6v.@r07Zpy.@c.FA@40@n@.h.@o.Z.@9@9v8@fz.@p4aRtIJ.9.@6@im..DIc7@aZYPz.@.X697J@ jako poskytovatelem služeb a Vámi jako odběratelem služeb. 

1. Úvodní ustanovení

1.1 Smlouvou o poskytování služeb (dále jen „smlouva“) se zavazujeme poskytnout Vám služby specifikované níže a na webovém rozhraní, a Vy se zavazujete uhradit nám za tyto služby cenu uvedenou na webovém rozhraní, nebo kterou Vám sdělíme v průběhu objednávky. Cena za služby (nebo jenom „cena“) zahrnuje i náklady spojené s jejich poskytnutím.

1.2 Jaké služby poskytujeme?
Nabízíme Vám účast na našich on-line kurzech, účast v našem klubu na webovém rozhraní a nákup publikací na našem webovém rozhraní.

2. Rozsah poskytovaných služeb

2.1 Smlouvou o poskytování služeb (dále jen „smlouva“) se zavazujeme poskytnout Vám služby specifikované níže a na webovém rozhraní, a Vy se zavazujete uhradit nám za tyto služby cenu uvedenou na webovém rozhraní, nebo kterou Vám sdělíme v průběhu objednávky. Cena za služby (nebo jenom „cena“) zahrnuje i náklady spojené s jejich poskytnutím. Různé varianty v on-line kurzech, účast v našem klubu na webovém rozhraní a publikace včetně jejich cen jsou uvedeny na webovém rozhraní. 

2.2 Na co se smlouva vztahuje?
Jako smlouva se zde označuje jakákoliv smlouva uzavřená dle těchto obchodních podmínek. Nemusí se tedy jednat vždy výhradně jen o smlouvu o poskytování služeb.

2.3 Je smlouva uzavřena podle těchto obchodních podmínek spotřebitelskou smlouvou?
O spotřebitelskou smlouvu se jedná pouze případě, že objednatel je spotřebitelem, tj. pokud vystupujete jako  fyzická nepodnikající osoba při uzavření smlouvy. V případě sjednání smlouvy osobou, která nemá postavení spotřebitele, pak nemáte přiznanou ochranu spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek. Pokud tedy nemáte postavení spotřebitele, pak  nemáte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu dle těchto obchodních podmínek a právních předpisů.

2.4. Jaká máte jako spotřebitel zvláštní práva?
Jako spotřebitel máte zejména právo: právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku (článek 5 těchto obchodních podmínek); právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních podmínkách a na webovém rozhraní).

2.5. Náš právní vztah se řídí následujícími podmínkami, a to:

I.) Obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují naše vzájemná práva a povinnosti;

II.) Reklamačním řádem pro poskytování služeb, podle kterého budeme postupovat (poskytovatel i objednatel) při reklamaci služeb;

III.) Podmínkami užití webového rozhraní, které upravují registraci a používání uživatelského účtu, ochranu Vašich osobních údajů, ochranu obsahu webového rozhraní a některé další vztahy související s využíváním webového rozhraní;

IV.) Podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní nebo v naší e-mailové komunikaci zejména při uzavírání smlouvy a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy: zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v účinném znění (dále jen „občanský zákoník“); zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem); NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“).

V.) Pokud se Vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní vztah obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem.

VI.) Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu Vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je Vám v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany. O tom, že máte vyšší míru právní ochrany než podle právního řádu České republiky jste povinen poskytovatele informovat do 3 dnů od uzavření smlouvy.

3. Uzavření smlouvy podle těchto obchodních podmínek 

3.1.Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?
I.) Potvrzením ve webovém rozhraní při vyplnění webového formuláře stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.

II.) V případě objednávání prostřednictvím e-mailu Vám budou tyto obchodní podmínky zaslány v příloze jako součást naší nabídky. Případným podáním objednávky stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi. Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek v rozsahu obsahu a ceny služby, za níž byla tato pořízena. V ostatních částech se řídí obchodními podmínkami, které jsou platné a účinném v době plnění služby poskytovatelem.

III.) Pokud změníme obchodní podmínky budete o tom informováni 7 dnů před jejich účinnosti prostřednictvím webového rozhraní. Pokud s novými obchodními podmínkami nevyslovíte nesouhlas (prostřednictvím webového rozhraní) v době do 7 dnů od nabytí jejich účinnosti, tak má objednatel za to, že je adresát přijal. Tímto okamžikem je pro smluvní vztah obsah těchto podmínek závazný pro objednatel a dodavatele.

3.2.Jak uzavíráme smlouvu o poskytování služeb?
I.) Na webovém rozhraní je uveden seznam služeb včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých služeb. Ceny služeb včetně veškerých poplatků jsou uvedeny na webovém rozhraní nebo Vám budou sděleny v dostatečném předstihu před podáním závazné objednávky e-mailovou formou.

II.) Prezentace služeb je informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst.2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávku, a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany.

3.3 Jak si objednáte on-line kurzy nebo členství v klubu?
I.) Odborné semináře si můžete objednat vždy prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře). Objednávka musí obsahovat všechny informace předepsané ve formuláři, zejména přesné označení objednávaného on-line kurzu, označení členství v klubu a Vaše kontaktní údaje.

II.) Před závazným odesláním objednávky Vám bude sdělena rekapitulace objednávky včetně konečné ceny. Doporučujeme zkontrolovat zejména u on-line kurzu, označení členství v klubu. V rámci rekapitulace máte poslední možnost měnit zadané údaje. Závaznou objednávku podáte stisknutím tlačítka „Objednat“ nebo „Objednat s povinností platby“. 

III.) Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za správné a úplné. o jejich změně nás bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem, o obdržení objednávky Vás budeme informovat. Informace (potvrzení) o obdržení objednávky je zasílána automaticky a nejedná se o přijetí objednávky z naší strany, pokud to v potvrzení není výslovně uvedeno. Pokud budeme mít pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, můžeme Vás kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou objednávku můžeme odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána. 

3.4. Kdy je mezi námi došlo k uzavření smlouvy?
I.) Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je Vám doručeno přijetí objednávky z naší strany. Přijetí objednávky Vám bude zasláno na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávkovém formuláři, nebo ze které byla provedena objednávka. Pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou cenu za služby nebo dojde k poskytnutí služby (podle toho, co nastane dříve). Přijetí objednávky(akceptace) může být součástí informace o obdržení objednávky dle článků 3.2 a 3.3 těchto podmínek (pokud je to v potvrzení výslovně uvedeno), nebo může po tomto potvrzení následovat samostatně. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z webového rozhraní.

II.) Okamžikem uhrazení celé kupní ceny přechází vlastnické právo k obsahu objednané služby či věci z poskytovatele na objednatele. Využitím služeb (či užíváním věci) poskytnuté či zpřístupněné poskytovatelem objednateli bez úhrady plné ceny, je považováno za bezdůvodné obohacení objednatele na úkor poskytovatele v rozsahu nezaplacené části ceny poskytnuté služby.

3.5 Může se cena uvedená na webovém rozhraní měnit?
I.) Cena za on-line kurzy zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována ve webovém rozhraní. V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny za on-line kurz nebo členství v klubu na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni Vám poskytnout službu za tuto zcela zjevně chybnou (nesprávnou) cenu, a to ani v případě, že Vám bylo zasláno přijetí objednávky podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě si jako poskytovatel vyhrazujeme právo odstoupit od již uzavřené smlouvy.

II.) Pokud cena uvedená u zboží ve webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně Vás na tuto skutečnost upozorníme. Pokud dosud nedošlo k přijetí Vaší objednávky, nejsme povinni smlouvu uzavřít.

III.) Na odeslané objednávky nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím přijetím z naší strany podle článku 3.4. těchto obchodních podmínek. 

3.6. Máte možnost získat smlouvu v listinné podobě s jejím obsahem?
Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, naše  nabídka služeb na webovém rozhraní a Vámi vyplněný webový formulář.

3.7. Co když něčemu ve smlouvě neporozumíte?
V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace.

3.8 V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít?
Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném jazyce. Pokud je smlouva uzavřena v jiném jazyce než českém, pak její obsah je tvořen obchodními podmínkami, jejichž překlad v jazyce smlouvy je  jejich přílohou. V případě, že se rozejde znění podmínek v jazyce českém s překladem, tak má vždy přednost znění obchodních podmínek v jazyce českém. 

4. Platební podmínky a poskytnutí služeb či zboží

4.1. Jakým způsobem nám uhradíte cenu na služby?
Cenu služeb uhradíte platební kartou prostřednictví online platební brány nebo převodem na náš bankovní účet či jiným způsobem dle naší dohody. Pokyny v platbě převodem budou obsaženy v e-mailu, který Vám zašleme.

4.2 Kdy nastane splatnost ceny?
Cena je splatná bezhotovostně u on-line kurzu nejpozději 24 hodin před jeho začátkem. Váš závazek uhradit cenu je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet. 

4.3. V jaké měně můžete platit?
Platba služby nebo zboží je možná v českých korunách (Kč) nebo eurech (EUR). V případě platby v eurech je nutné zaplatit na bankovní účet poskytovatele v eurech. Zasláním na korunový účet poskytovatele služby není považováno za zaplacení kupní ceny služby či zboží.

4.4 Může být služba poskytnuta ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy?
Do 14 dnů od uzavření smlouvy máte právo od smlouvy odstoupit (viz článek 4 těchto obchodních podmínek). Během, této doby Vám služba poskytnuta nebude, ledaže o to výslovně písemnou formou zažádáte nebo si objednáte termín on-line kurzu před uplynutím této lhůty. Pokud o dřívější poskytnutí služby, tj. před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, požádáte a služba bude splněna před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, ztrácíte nárok na odstoupení od smlouvy podle článku 5 těchto obchodních podmínek.

4.5. Kdy a jak Vám bude služba poskytnuta?
V případě, že výslovně požádáte o poskytnutí služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, poskytneme Vám službu v termínu a v rozsahu, na kterém se vzájemně dohodneme, či v případě on-line kurzů v termínu a rozsahu specifikovaného na webovém rozhraní.

4.6 Platební podmínky - platby na splátky

V případě, že je u některých on-line kurzů či služeb nabídnuta možnost platby na splátky, objednatel souhlasí s tím, že cena kurzu bude hrazena v předem dohodnutých splátkách. Přístup ke kurzu či službě bude objednateli umožněn i před úplným splacením ceny, avšak objednatel se zavazuje uhradit všechny splátky v plné výši a v dohodnutých termínech. Neuhrazení kterékoliv splátky je považováno za podstatné porušení smlouvy, což může vést k omezení přístupu ke službě nebo k dalším právním krokům v souladu s těmito obchodními podmínkami.

5. Odstoupení od smlouvy

5.1. Jak můžete od smlouvy odstoupit?

I.) Od smlouvy můžete odstoupit v případě, že jste spotřebitel ve lhůtě 14 dnů ode dne  uzavření smlouvy.

II.)  Oznámení o odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu nebo e-mail.  Přijetí oznámení Vám bez zbytečného odkladu potvrdíme. Odstoupení od smlouvy nemusíte nijak zdůvodňovat.

5.2. Jaké má odstoupení od smlouvy právní důsledky?
I.) Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.

II.) Byl-li společně se službou či zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran svou účinnost, a to okamžikem odstoupení od hlavní smlouvy. V případě, že byl dárek již využit nebo jinak znehodnocen, bude vrácena částka za službu či zboží snížená o hodnotu daru.

5.3 Máte právo na vrácení peněžních prostředků, které jsme od Vás již přijali?
I.) V případě odstoupení od smlouvy máme povinnost vrátit Vám peněžní prostředky, které jsme od Vás na základě smlouvy přijali. Peníze Vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to (i) stejným způsobem, jakým jsme od Vás peněžní prostředky přijali.

II.) Peněžní prostředky vrátíme zasláním na Vámi sdělený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě ceny (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný nesdělíte). Přijetím těchto obchodních podmínek vyslovujete svůj souhlas se zasláním peněžních prostředků dle předchozí věty za podmínky, že Vám tímto způsobem nevzniknou žádné další náklady.

5.4. Kdy nemůžete odstoupit od smlouvy?
I.) V souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nelze od smlouvy odstoupit v případě, že služba byla splněna s Vaším výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a před uzavřením smlouvy jsme Vám sdělili, že v takovém případě nemáte právo od smlouvy odstoupit.

II.) V souladu s ustanovením § 6 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, bylo  smluvními stranami ujednáno, že odstoupení objednatelem od smlouvy není možné, pokud objednatel zaplatí kupní cenu prostřednictvím třetí osoby. A toto osoba následně bude chtít vrátit kupní cenu po poskytovateli služby z důvodu protiprávní jednání vůči plátci kupní ceny, které bylo vyvolané či přímo učiněné objednatelem. Konkrétně například vyvoláním omylu či přímo protiprávním jednáním proti majetku třetí osoby, a to ze strany objednatele.

5.5. Kdy můžeme odstoupit od smlouvy my?

Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:

I.) Službu z objektivních příčin není možné za původních podmínek poskytnout.

II.) Plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.;

III.) V případech Vašeho podstatného porušení těchto obchodních podmínek či Podmínek užití webového rozhraní. Za podstatné porušení považuje poskytovatel to, že objednatel objednal služby či zboží na jinou osobu než je on sám, nezaplatil kupní cenu ani do 7 dnů po výzvě poskytovatele, použil k uhrazení kupní prostředky z nelegálních zdrojů, neoprávněně se pokusil zasáhnout do programového vybavení poskytovatele, pokusil se pořídit či pořídil kopii jakéhokoli textu, záznamu či jiného výtvoru poskytovatel bez jeho souhlasu, neoprávněně získané informace o obsahu poskytnuté služby poskytl třetí osobě bez souhlasu poskytovatele, svým jednáním šíří nepravdivé informace o poskytovateli či jeho činnosti.

IV.) V případě, že jste neoznámil poskytovateli vyšší míru právní ochrany vaší osoby podle jiného právního  do 3 dnů od uzavření smlouvy. Toto právo trvá na straně poskytovatele až do naplnění předmětu smlouvy.

V.) V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme Vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je vůči Vám účinné okamžikem, kdy je Vám doručeno. 

VI.) Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili cenu za službu, vrátíme Vám přijatou částku bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu, a to do pěti pracovních dnů od odstoupení od smlouvy. Toto však neplatí při porušení povinnosti objednatelem podle čl. 5.5 (III.).

6. Práva z vadného plnění

6.1. Jako objednatel máte právo uplatňovat vady plnění, které se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména pak občanským zákoníkem.

6.2 Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem pro poskytování služeb a zboží.  

7. Závěrečná ustanovení

7.1 Informujeme Vás, že přílohu těchto obchodních podmínek tvoří reklamační řád; informace o cookies, které monitorují vaše kroky v souvislosti s přístupem na webové rozhraní poskytovatele a informace o zpracování osobních údajů. Tyto přílohy jsou volně přístupně na webovém rozhraní poskytovatele a objednatel prohlašuje, že se před vytvořením objednávky s nimi seznámil.

7.2. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?
K poskytování služeb jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.

7.3 Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů na ochranu spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.

7.4 Jak vyřizujeme stížnosti?
Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na subjekty uvedené v článku 7.3.

7.5 Co byste ještě měli vědět?
Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení) hradíte sami. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v písemné formě, a to buď zasláním e-mailem, doporučeně poštou nebo osobním doručením. Z naší strany Vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou ve Vašem uživatelském účtu.

7.6. Smluvní pokuta v případě porušení čl. 5.5 III.) je mezi objednatelem a poskytovatelem sjednána v případě porušení právních povinností (vyjma případu nezaplacení kupní ceny) ve výši nespotřebované ceny služby. Smluvní strany se výslovně dohodly na tom, že poskytovatel je v případě odstoupení od smlouvy oprávněn provést jednostranné započtení vůči své pohledávce na náhradu újmy (škody) vůči nespotřebované části plnění odpovídající kupní ceně zaplacené objednatelem. Tedy po odstoupení od smlouvy poskytovatelem (v případech shora vyjmenovaných) dojde po započtení k zániku práva na vrácení části kupní ceny, a to za nespotřebovanou službu objednateli poskytovatelem.

7.7 V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

7.8. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnost dne 1.1.2024

Dovychovat s.r.o.