Neodcházejte, zbývá POSLEDNÍ KROK:

Zkoukněte video a dokončete objednávku 90%

Podrobný program kurzu

Najdi svou radost aneb harmonie těla a mysli

10 týdnů se budete věnovat sami sobě a práci se svojí myslí a tělem. Naučíte se:

  1. Týden

Mysl: Naučit se vnímat obranné mechanismy své mysli je počátkem cesty za poznáním sebe sama. Budeme si uvědomovat, v jakých situacích reagujeme na napětí a jakou formou - vše si zapisovat a následně si tyto informace i sami vyhodnocovat.

Tělo: Správný způsob dýchání je základní podmínka pro správnou stabilitu v páteři. Pokud tedy dýcháme správně při sezení, stoji, zvedání břemen nebo cvičení, tak si svou páteř sami chráníme a méně nás bolí. Naučíme se správný dech v nejjednodušší pozici.

  1. Týden

Mysl: Ve druhém týdnu budeme sledovat, jaké situace v nás vytvářejí napětí, a naučíme se první techniku, která nám umožní nahlédnout do plně zautomatizovaných vzorců chování, pomocí kterých vyhodnocujeme životní situace. Díky této technice budeme schopni rozklíčovat, jaké zdroje uvnitř nás způsobují naše negativní emoce a ztrátu energie.

Tělo: Tento týden budeme sledovat místa na těle, kde vnímáte tuhost až bolest. Je důležité, abychom začali být k těmto místům všímaví. Hodně napoví o důvodech naší bolesti zad a pomohou nám se z ní rychleji zotavit. Můžeme se v nich např. naučit lépe povolit…

  1. Týden

Mysl: Třetí týden si ukážeme techniku, pomocí které můžeme rozlišit, jaké konkrétní vnější vlivy nám berou energii, čeho se bojíme, co nás vyčerpává, ale i co si nechceme přiznat… Naučíme se pojmenovávat oblasti života, se kterými musíme pracovat, abychom se mohli dostat do životní radosti.

Tělo: Tento týden si řekneme, co s naším tělem dělá, když nedýcháme správně. Kde se objevuje ztuhlost? Kde se pak páteř přetěžuje? A co je tedy nejčastější důvod bolesti v zádech? Začneme i s jemným strečinkem pro uvolnění páteře.

  1. Týden

Mysl: Je známo, že strach je špatný rádce. Strach je fenomén, který si neseme z dětství a který destruuje naši osobnost. Strach je příčinou řady bolestí, onemocnění i konfliktů mezi lidmi. Ve čtvrtém týdnu si ukážeme jedinečnou techniku, která nám při poctivém používání pomůže zbavovat se strachů a začít vnímat život úplně jiným, nezastřeným pohledem.

Tělo: Tento týden se budeme učit, jak narovnat páteř a rozhýbat jí v předozadním směru. To znamená, že se naučíme, jak se nehrbit. To vede k povolení hrudníku i krční páteře. Záda mají šanci se konečně uvolněně narovnat. Pokračujeme tak v budování stability v trupu.

  1. Týden

Mysl: V pátém týdnu si ukážeme techniku, která nám umožní pojmenovat klíčové životní situace, které měly významný vliv na tvorbu naši vlastní osobnosti. Plně si uvědomíme, proč se dnes chováme tak, jak se chováme a proč vyhodnocujeme životní situace určitým způsobem, což je důležitým předpokladem na cestě k životní radosti.

Tělo: Střední záda (mezi lopatkami) bývají hodně ztuhlá. Mnohdy si to ani neuvědomujeme. Nesnadné jsou i cviky na její rozhýbání. Proto jim věnujeme pozornost i tento týden a pokračujeme v jejich uvolnění.

  1. Týden

Mysl: Už Platón říkal, že je údiv počátek každé komunikace a zároveň i veškerého poznání. V šestém týdnu se naučíme techniku vycházející z údivu, která nám umožní velmi rychle získat energii, kterou jsme mohli ztratit nepříjemným rozhovorem, myšlenkou, zážitkem… Tato technika nám umožní dostat se rychle ze špatné nálady a vnímat jedinečnost každodenního života.

Tělo: Zdravá a bezbolestná páteř se umí dobře otáčet. Umí to kojenec v 8. - 9. měsíci života. My dospělí jsme v rotaci páteře často ztuhlí. Proto se budeme věnovat rotaci a jak jí vycvičit. Tím je páteř pevná, odolná a zároveň správně pohyblivá.

  1. Týden

Mysl: Během našeho života jsme mohli potkat řadu lidí, kteří nám ublížili, podvedli nás, pomluvili atd. My z toho můžeme cítit bolest, zlobu, zahořklost…, což jsou emoce a pocity, která nám vždy berou energii a radost ze života. V sedmém týdnu budeme trénovat techniku, která nás naučí odpustit druhým a konečně se vymanit z okovů minulosti. Díky odpuštění dokážeme prožívat radostné dny bez zloby a soudů.

Tělo: Tento týden se podíváme blíže na stabilitu spodní části trupu, pánve a kyčlí. Je to mnohdy rozhodující faktor, který nás ochrání před bolestí spodní páteře, pánve, kloubů a kyčlí. Je třeba vycvičit zapojení svalů na nohách. A pak už nás bolest spodních zad nepřekvapí.

  1. Týden

Mysl: Každý z nás ve svém životě udělal řadu omylů, chyb a způsobil druhým bolestivé stavy, které si můžeme vyčítat a za které sami sebe můžeme odsuzovat. Takže nejen odpustit druhým, ale i sami sobě, je nezbytnou součástí naší cesty k trvalé životní radosti. V osmém týdnu se naučíme techniku, která nám umožní nejen uznat vlastní vinu, ale zároveň se zbavit veškerých soudů a zloby k sobě samému.

Tělo: Svaly a jejich spojení (řetězce) fungují v těle odshora dolů. Např na stabilitu kolene má významný vliv pohyb a stabilita páteře mezi lopatkami. Je zásadní vědě, kdy je třeba zapojit více svalů do cvičení a kdy stačí cvičit izolovaně např. pouze stehenní sval. Ukážeme si, jak posilovat svaly v celém řetězci, aby se naučily stabilizovat vám celý trup i kyčel a koleno. Na závěr si přečteme email od mého pacienta, který když neměl čas na své domácí úkoly, vrátily se mu jeho neurologické a bolestivé potíže.

  1. Týden

Mysl: Může se stát, že jdeme po ulici, cestujeme dopravním prostředkem, jedeme autem a během chvíle v myšlenkách odsoudíme člověka, který dělá něco, co se neslučuje s naší představou. Tyto rychlé myšlenky nás pak vedou k zlobě, která nám v konečném důsledku vždy bere energii. V devátém týdnu se naučíme techniku, která nám ukáže, jak nesoudit druhé, čímž přestaneme nadále ztrácet každodenní energii i životní radost.

Tělo: Protože už víte a zažili jste si hodně ze základních principů práce se svaly, tento týden si řekneme, jak narovnat páteř v autě a při sezení na židli.

  1. Týden

Mysl: V desátém týdnu použijeme techniku, která nás naučí udržet si radost i během činností, která by nás normálně nebavily. Díky tomu si udržíme energii a pohodu v průběhu celého dne a ne pouze během situací, které nás skutečně baví.

Tělo: Tento týden budeme řízeně relaxovat. Uvědomíme si, jakou kontrolu máme nad svým tělem. Jak dokážeme uvolnit různá místa na těle. Umění povolení nám přinese osvěžení, úlevu a odhození batohu tíže a stažení. Naučíme se tak lépe povolit v životních situacích, jako jsou např. řízení auta, sezení na poradách, sport apod. Pomáháme si tak nepřetížit svůj pohybový aparát a “odpočívat” v denních činnostech.

Co vás během kurzu čeká?

  • 10 týdnů intenzivní práce sama nad sebou
  • Objevíte témata, která vás tíží
  • Objevíte schémata, která vám berou energii a způsobují vaše napětí
  • Naučíte se zbavovat svého strachu
  • Naučíte se nesoudit druhé ani sami sebe
  • Naučíte se, jak se zbavit křivd z minulosti
  • Naučíte se získávat energii během krátké chvíle
  • Naučíte se používat svůj dech pro držení páteře
  • Naučíte si sami pomáhat s bolestí zad a hlavy
  • Cviky budete mít neustále při sobě
  • Naučíte se cvičení na každou část těla

Pro koho je kurz určen

  • Osoby pracující na psychicky náročných pozicích (vedoucí pracovníci, manažeři, obchodníci, podnikatelé, poradci, ...)
  • Časově vytížené rodiče
  • Každého, kdo se nachází pod tlakem stresových situacích v práci či doma a chce tuto svou situaci změnit

Kolik to stojí?

Běžná cena tréninku Najdi svou radost aneb harmonie těla a mysli na hlavní stránce je 7 139 Kč vč. DPH.
Protože však víme, že na sobě chcete pracovat, právě v tuto chvíli ho pro vás máme jen za 4 200 Kč vč. DPH. Po zaplacení objednávky dostanete ihned přístup k dvěma lekcím prvního týdne a můžete se pustit do práce!

Co říkají účastníci kurzu?

Děkuji Tomášovi a Milanovi za sobotní seminář. Velice atraktivně a názorně skloubili problematiku bolesti pohybového aparátu, fungování lidské mysli a vlivu pozitivních a negativních emocí na lidské tělo. Vše bylo srozumitelně vysvětleno jak teoreticky tak i prakticky. Tomáš nás "vybavil" cviky na zpevnění páteře a Milan nám ukázal zajímavé techniky na práci s vlastními emocemi a myslí...už se těším až je vyzkouším ;o). Oba pánové mají milé vystupování, lidský přístup, jsou plni energie a mají smysl pro humor. Seminář vřele doporučuji, příjemně strávený den a velice dobrá investice do budoucího života 😊.

Pavla LangerMateřská dovolená

Šel jsem na seminář Harmonie těla a mysli s tím, že mě trápil stres v práci. Projevovalo se to zvýšenou váhou až do bodu, kdy jsem se nevešel do kalhot a měl jsem trvalé pichlavé bolesti v zádech. Chtěl jsem vědět, jak s tím pracovat protože jsem nechtěl za pár let skončit v nemocnici s nějakým infarktem. Tento celodenní seminář naprosto předčil moje očekávání! Byl plný naprosto logických a každému srozumitelných postupů, technik a cvičení, které můžete vzít a prakticky IHNED ve svém životě používat. Třešničkou na dortu byl velice milý a lidský přístup obou lektorů a pohodová atmosféra na kurzu, které mě přímo nadchly a od té doby tento kurz doporučuju každému. Každému, kdo opravdu chce vědět, jak se prakticky zbavit strachů, jak pracovat s každodenním stresem pomocí jak tělesných tak i duševních cvičení, mít možnost si ihned dobít energii a to vše pomocí mnohdy nekonvenčních ale, zato velmi účinných metod a cvičení. Pro mě osobně největší poznatek z kurzu je, že tu opravdovou životní radost (ne tu povrchní americkou „oukej“ radost) si musíme najít každý sám v sobě (jenom vědět, jak na to), nikdo nám ji na podnose nepřinese! Udělejte prosím pro sebe to, že se IHNED na ten kurz přihlásíte, věřte mi, že nebudete litovat.

Ing. Slavomír ČernýŠKODA AUTO